Job 16 van 20


Report this listing

Solliciteren



2nd Line Advisor


Functie

Als collega van het Internal Service Operations werk je samen met Front Office en andere Back offices. Wij focussen voornamelijk op administratie en klantcontact voor Telenet en BASE, in het Nederlands, Frans en Engels.

Als collega van het Internal Service Operations werk je samen met Front Office en andere Back offices. Wij focussen voornamelijk op administratie en klantcontact voor Telenet en BASE, in het Nederlands, Frans en Engels.
Van A-Z er voor de klant zijn om zijn dossier af te handelen. Dit door een gemotiveerde, energieke en enthousiaste houding. Onze klanten komen op de eerste plaats en daar doen we het voor. Je bent bovendien ook SPOC (single point of contact) tussen onze leveranciers en warehouse. Dus professionaliteit is 1 van je vaste werkwaardes.
Je deelt je ervaringen met klantencontact en controles. Ook stel je verbeteringen voor om processen te verbeteren, klanttevredenheid te verhogen en het aantal recalls te verminderen.

Activiteiten
- Home delivery & Kabelaansluiting - Home delivery: Dit houdt een volledige klantenondersteuning in. Zowel opvolging als vragen beantwoorden na een bestelling via de webshop. Of het nu gaat om vragen over levering, retourzendingen of terugbetalingen, wij staan paraat om te helpen. Klantvragen bereiken ons via ons Front Office-team of per e-mail, en we volgen ze nauwlettend op. Om deze opvolging vlekkeloos te laten verlopen, onderhouden we dagelijks contact met onze leveranciers en ons distributiecentrum.
- Kabelaansluiting: Alle communicatie met Wyre en de klant aangaande een kabelaansluiting non-standard gaat via ons. De advisor bezorgt offertes gemaakt door Wyre aan de klant en beantwoordt vragen van de klant . Deze dossiers dienen E2E opgevolgd te worden.

- Opvolging van klantvragen en/of klachten
- Via mail en telefonische contacten met klanten en collega's van verschillende diensten.










Jouw profiel

Profiel
- Sterk in administratieve taken, maar ook interesse voor of technische affiniteit met dossiers rond kabel aansluitingen
- Zeer goede kennis van het Nederlands, Engels en het Frans (mondeling en geschreven)
- Klantgerichte ingesteldheid
- Probleemoplossend vermogen
- Je past je makkelijk aan en je blijft ook onder druk goed functioneren.
- Out-of-the-box thinking
- Teamplayer

Wie ben jij:
- Je bent proactief
- Passie voor onze klanten
- Professionele houding naar klanten en collega's
- Je werkt met volle goesting ieder dossier end-to-end af en gaat die extra mile.
- Je hebt grote goesting om bij te leren over verschillende administratieve en technische processen.
- Je bent communicatief sterk
- Je bent liever geïnteresseerd dan interessant.
- Je zet je tanden in een taak en stopt niet voordat je het klantprobleem hebt opgelost.
- Je bent ambitieus, je wilt meewerken aan een toffe werksfeer en je staat open voor verandering en ontwikkeling.

  • Klanten en opdrachtgevers informeren over de vordering van hun dossier en verslagen, vorderingsstaten, tijdspaden, ... doorsturen

Aanbod

Marktconform salaris binnen een innoverend bedrijf met heel wat doorgroeimogelijkheden!

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht